Kan inte behärska mig

Innan jag flyttade ner till Oslo var jag innom Expert på tynset och råkade köpa med mig en Sony Vivaz som jag för övrigt har varit väldigt nöjd med. Dock så var det lite glapp i skalet bak så jag ville byta den, på skolan snackar alla om Andoid-telefoner och jag har på något sätt missar hela den här grejen till trots att killen haft en sådan telefon ganska länge. Hur kunde han bli mer tekno-freak än mig??


Nu suktar jag efter en HTC Desire, pulsen stoppar när jag ser den, jag vill bara klicka hem den men det kan jag ju inte göra! Jag ska få byta min telefon mot en sådan istället men Expert är helt tom på den och det dröjer innan den kommer ut i butik igen!! Åh, jag har skikkelig cravings efter den!!!!!


Ge mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0