Söt-rumpa eller gigantisk röv

Dagens fråga.
Varför klär alla extrema modeälskare sig så konstigt?


Är det för att det är modernt? - Svar ja
Är dom kreativa? Svar Ja
Är det så att jag skulle villja klä mig likadant? Svar Nej

Jag tycker att det ser lustigt ut med byxor som nästan sitter under brösten, slutar vid ankeln och har en radie dubbelt så stor som rumpan. Varför vill man ha på sig sådana byxor?

Har jag byxor på mig så strävar jag efter att dom inte skall förstora rumpan, jag vill inte att dom skall förkorta min överkropp så jag får lustiga proportioner.
Har jag byxor på mig så vill jag att min kille ska säga "wow vilken snygg rumpa du får i dom där byxorna". Inte "wow vilken gigantisk röv du får i dom där byxorna".


Mönster. Mönster är fint men man man måste inte ha alla mönster på sig på samma gång.
Tycker jag att prickigt är fint har jag på mig det en dag. Tycker jag att randigt är fint har jag på mig det nästa dag, jag vill inte vara randig och prickig på samma gång. Vilken jobbig illusion.




Är jag tråkig??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0