Svenska ambassaden

Jag är alldeles alldeles nedfrusen och mina fötter ömmar :( Jag har haft en kul dag idag, klev upp kl 6 och gjorde mig i ordning för att sedan vandra ned till Grand för min 1'a provdag där, kom dock alldeles för tidigt så det blev lite fika i parken innan. Nu hoppas jag på en fortsättning där, alla jag pratade var snälla och söta men jag måste lära mig Oslo!!!

Var fördig på Grand kl 16, tog då bussen till Svenska Ambassaden för att lägga min röst på ett rättvisare Sverige, utanför ambassaden väntade 2h kö!! Det var helt galet hur många svenskar som väntade på att få rösta, jag tyckte det var coolt och så jäkla bra att de inte skiter i det bara för att de för tillfället bor i ett annat land, respekt till dom! Nu längtar jag tills söndag, eller gruvar mig lite med aaah det blir spännande!!

Det blev en snabb lasagne på Egons innan jag äntligen kom hem och kynde slänga mig i sänge, nu har jag snart fått upp kroppsvärmen igen! Skulle egentligen på inception ikväll men shit, jag fryser så galet mycke och jag är så trött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0