Vi rullar vidare..

Vilken jäkla helg jag har haft. Helt otrolig faktiskt. Fredagen startade helt suveränt med 1h stopp på vid Mykelbust för att en jäkla traktorförare inte visste vad folkvett heter.
Efter 5h körning avslutades färden fint med besök av 2 polismän som tyckte att jag var så förbaskat snygg på körkortet att dom bestämmde sig för at behålla det.. 40 min senare befann jag mig äntligen i Alvdal och hos Jeanette & co, en glad 5 åring hälsade mig välkommen, vi dansade och tjoade i soffan tills  det var dags för sängen. För honom. Vi "vuxna" avrundade det hela in i dimman.


Bra gener där ;)



Sötatste ungen ever!


Lördagen var jag en sväng på hotellet och hälsade på Nicos och fina Josefin och sedan var det dags för samtalet med killen.. Jag skvätter till så fort jag ser en silverfärgad volvo kombi, det är creepy. Det känns skumt, jag antar att det blir märkligare efter några veckor..

Jag hade sån tur att jag fick skjuts hem til Oslo på söndagen iaf, var dock hemma kl 5 på natten med feber och kraftig förkylning och med 4h sömn var inte skoldagen på måndagen den bästa men det gick.



Jag saknar dig.. :(

Jag har tappat bort min sladd till mobilen så jag kan inte lägga upp några bilder från helgen, det får komma senare, nu måste jag verkligen plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0