Moving on..

Det blir inte så mkt skrivandes här när jag har så mkt annat som sker HELA TIDEN! I veckan har jag legat lite sjuk, tror mest att det beror på att jag överansträngt mig.. Förra veckan satt jag upp till typ 3 varje natt och klev upp vi 7 -8 varje morgon för jag hade så mkt å göra.. Första innleveringen är inlämnad til arkitektur visualiseringen, jag hade enoma problem med några inställningar så leverade in den för sent men hoppas att det går bra ändå :( Är en del grejer jag så klart hade kunnat förbättra men så är de väl alltid?!

Utan textur..mkt noise


materialtest


Färdig rendering


Och dett är bilden jag leverte (skulel bara levera 1 bild med människor i)


Imorgon blir det kanske en tur till Sverige för besiktning av bilen, om sommardäcken tar mig dit..  Annars väntar en lugn helg med era skolarbete :) 5 veckor kvar till Australien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0