Äntligen hemma!

Jag har varit på fart ända sedan kl 9 idag tidlig och kom nästan nyss hem! Hade ett otroligt givande möte med en bedrift som vi i KIT skall sammarbeta med! Jag fick till ett event hos dom med en workshop, tapas och vinsmaknig, det kostar oss ingenting! Sedan hade jag skola från 12 - 17 och efter det möte med studentrådet. När det var färdigt så tog jag bussen in till jobbet för personalmöte, där fick jag en flaska vin för mitt 14.000kr salg tidigare så det var kul!

Jag gjorde en tjänst till en vän till en vän idag och som tack fick jag 2 påsar med kläder (hon jobbar som inköpsansvarlig tror jag) det var i ala fall 6 kavajer/blazers, 1 trenchcoat, ett par coola skinbyxor, 3 toppar, en skjorta och lite assosiarer! Fantastisk nöjd är jag med det! Nu tror jag bara att jag må finna sängen, imorgon skall jag jobba och sedan blir det international suit up day på skolan..

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0