Snöhetta

Måndag igen, som tur är väntar en relativt lugn vecka! Jobbar bara isdag och torsdag och är därmed ledig helgen, wihoo! Skall eventuell möta en gammal arbetskompis men de är alla planer jag har so far :)

Idag var vi på besök hos Snöhetta ett norsk arkiekt/design företag som bland annart designat Operahuset och Vm paviljonegen i Oslo men de har gjort många fantastiskt coola byggnader även utanför norge och norden. Grymt. De har en 3d printer som jag blev lite avundsjuk på, hade ju varit otroligt kul om skolan skulle investera i en sådan!!

Annars har jag skissat på en tjej lite nu på kvällen.. Är absolut inte ofta jag skissar nu mera och jag borde göra det oftare så jag blir mer skillad men det går i alla fall å se vad jag skissat så jag får nöja mig med det så länge..

Some girl..


Nej nu har klockan blivit allt för mycket allt för snabbt så nu ska jag leta fram sängen..Imorgon blir de storstädning och jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0