3d ftw

Bombarderar er med renderingar nu men det är det här jag driver med på dagarna egentligen tänkte jag dela med mig av hela rummet men det tog så lång tid att rendera scenen så den bjuder jag på en annan dag! Jag har jobbat tillsammans med 2 killar i klassen där vi haft ansvar för olika möblemang, fin-fin uppgift till mig eftersom det är lite det här jag vill driva med ettervart ;)


Beklagar för dåliga vinklar..


Det sker inget speciellt i veckan, skall på födelsedagsfest hos en tidigare arbetskollega på Grand Hotell, han har nyss kommit hem från Mongol Rallyet så det ska bli kul! Jag är ledare för kvinner och IT på skolan så kallade in till första årsmöte som kommer hållas om ca 2 veckor, så jag skall spåna på lite idèer till det med. Full rulle kanelbulle.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Wow, dette ser bra ut! Laster du opp noen andre steder? Deviantart eller lignende?

2011-09-27 @ 01:42:37
URL: http://www.twitter.com/andoZo
Postat av: SofieShoe

Tack :) Nej jag laster ikke upp på noen annan plass..har litt mer å lära först!

2011-09-27 @ 12:41:08
URL: http://sofieoffsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0