Australien it is!

Den 25 december sitter jag förhoppningsvis på ett flyg til Perth med retur 4 veckor senare! 4 veckor med sol mitt i smällkalla vintern, jag längtar!! Tror nog tiden går fort, per dags dato jobbar jag ca 80h i veckan och 13h med skola så prövar jag å vara flink student och göra undan 10h extra skolarbete hemma. 100h av mitt liv på en vecka, jag har en gedigen tidsplan som skrivordsbakgrund på pc'n som jag skall följa slaviskt, det blir inte mkt socialt utanför skolan men har på känn att det ändå blir några upptagna lördagskvällar fram över.

Prioriteringar de nästkommande fri helgerna (fri var tredje helg) är att besöka Jeanette med nyfödda Oliver, resa till Coventry England och besöka Jenny, PEter och Alexander ;) Kanske en helg i Dublin, så har jag oxå väldig stor lust och ta mig till Göteborg och till Borås för att besöka fina Emma. Ja, sysselsatt är jag i alla fall.

Mannen bak mig och SIlje som skall ta hand om oss när vi är i Perth :)
Oliver

En typisk lördag?

Faddergänget på skolan :)

Jag och Helene med bästa faddergrupen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0