change of plans - oslo by night

Jag skulle inte ut..eller jag skulle ju i utgångspunkten på födelsedagsfest hos en kollega frånd Grand Hotell som jag inte sett på länge.. Men så har jag inga pengar och ska upp tidigt i morgon, så jag ditcha, men så blev han skuffat och då fick jag dåligt samvete och nu har jag sminkat mig i 10 minuter!! Jag försökte verkligen och dryga ut tiden men jag fann inte på vad jag mer skulle göra.. Hallå tjejer! Vad gör ni när ni sminkar er i timmar??? Jag vill veta, jag känner mig tok-sminkad nu liksom. hmm.

Så är jag värdelös på att ta bilder på mig själv, men come on, ge mig tips!



Snygga naglar har jag med, men det bjuder jag på ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0