Dating

Jag fick mig en liten tankeställare på krogen igår.. Alla som känner mig vet att det är totalt omöjligt att ragga upp mig ute så var det en man som frågade vad han skulle göra för att få träffa mig och jag tänkte vad ska han göra egentligen? Jag anar inte, hur fungerar det här egentligen? Jag har fullt upp med jobb och skola och jag har inga önskningar om att träffa någon på jobb eller skola eftersom det skulle bli lite väl mkt stress. Hmm kanske är jag för svår? Men nej, jag vill inte möta någon på fyllan med ölbrillor på :)

Igår var det en kanonkväll med fantastiska tjejer, massa dans och nya områden utforskades!

Några av de som var med ut <3

Min höskappa blev med ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0