Färdig med 2011 för gott!

Tänkte ju att jag skulle designa om hela sidan..det gick så där. Jag har så mkt annat kul för mig!!

Skolan drog igång på allvar i måndags, då var fadderveckan avklarad och ny pc var innförskaffad. Jag köpte ju mig en super-dator i juli till studierna men eftersom det här inte är mitt år så gick skärmkortet sönder veckan innan skolan började. Bra service dock för jag slapp sända in den till verkstad och en man kom istället och hämtade den hemma hos mig. Men eftersom dette inte är mtt år så gick den bedriften i konkurs och jag fick till svar att de inte visste när jag får tillbaka datorn eller om den ens var lagad. Jaja, jag fixade det med att köpa mig en ny en, oavset fint att ha en i reserv..
Jag har nu äntligen fått flyttat till en fin fin lägenhet med en fin fin tjej som ligger 5 min undan skolan och 10 min från Oslo S, helt supert och på sönag har jag bott här i 2 veckor! Det är å härligt att äntligen ha en fast punk igen! Den här veckan har varit en ny start för mig, nytt boende, skolstart, nytt jobbschema, börjat träna och fasta måltider. Allt rullar på, jag har så mkt att göra hela tiden så jag hinner inte ens skypa med mina fina vänner världen över :(
En annan god nyhet är att jag drar till Australen i december, det blir deiligt!
Koslig vinkväll med sötaste arbetsjentene igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0