Fjälltur!

Förra hegen var jag på besök hos Jeanette och fick träffa lille Oliver för första gången så söt och snäll! Det var helt topp och jag v ille inte åka hem.. Får hoppas vi kan ses snart igen. Eftersom jag blev fråntatt körkortet förra året så var det här min första långkörning (jag har hämtat hit bilen min igen!!) jag körde i hastighetsgränsen hela tiden typ 5 timmar det var jäkla jobbigt men det gick fint!

Hela famljen :)

Fina familjen!

Min!

Oliver :)


Nästa stopp är ett besök i Coventry, England för att besöka Jenny! Vet ikke när det blir men snart hoppas jag!! Så har jag och Silje bokat flygbiljetter till Perth, Australien vi reser den 25 december och kommer tillbaka den 25 januari, jag längtar ihjäl mig!!


Och här är en sliten mig efter fest haha.

Random


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0