Hej å hå dagarna går

Vi har fått våran första innlevering till skolan! Vi skall modellera Parthenon och jag har såvitt börjat men jag har massa igen så jag antar att det blir en busy söndag.


Jag har kommit så här långt..



Har dock kommit på en annan idé så tror jag börjar om från början på söndag. Här är en annan uppgift vi gjorde förra veckan, rum med textur.


Har dock inte tillgång till det renderingsverktyget jag helst vill använda mig av så är inte 100% nöjd med resultatet..så har jag fortsatt mkt att lära inom ljussättning. Men det är därför jag går i skola :)

Första uppgiften vi fick var att laga en fisk, jag gjorde en delfin..Den blev, ja ni ser själv hehe..


Imorgon väntar jobb och sedan utgång med vänner! Jag har insett att det är dags för mig att utforska Oslos uteliv bortsett från Johns Bar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0