Just chillin'

Idag har jag haft en chilldag i soffan med Silje! Har suttit med Max nästan hela dagen, här är en sneakpeak på vad jag drivit med..






Igår skulle jag jobba men spenderade halva dagen hos legevakten, nu må jag bara avvakta några dagar och om min smärta blir värre så skall jag tillbaka. Jag har fortfarande ont men jag sasar på att det försvunnit till tisdagen!

I fredags var jag ute på uppdrag mina extensions åkte på eftersom jag absolut inte trivs i kort hår skall beställa timme hos frisör ASAP och fixa ruffset mit. I fredags var jag svart panter..

Har precis städat lägenheten och nu skall jag bara chilla ännu mer! Kanske dricker jag upp Siljes rödvin och äter upp alla vindruvorna? Den som lever får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0