Max min max!

Eftersom jag jobbar hela dagen imorgon så sitter jag uppe sent med min Pathenon innlevering. Jag var lite överpretantiös med den förra modellen jag startade på den hade över 4 miljoner polygoner så de gick inte å arbeta med den hehe. Fick fint börja på en ny modell och jag biter mig i läppen och intalar mig själv att den får vara färdig nu även fast det finns en hel del grejer jag vill fixa på den. Leveringen skall ske imorgon kväll, jag jobbar till 20.00 och sedan ska jag till en väninna på middag :)

Så här ser det ut just nu..




Idag blev jag korthårig igen.. Känns inte så speciellt kul men tänker att jag får la sätta in extensions ettervart!

Gillar mitt uttryck på den här bilden starkt. Godmorgon och hej då hår..


Nu är det dags för lite skönhets-sömn, kanske vaknar jag imorgon med långt svallande hår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0