Vi har fullt upp!

Vi kom tillbaka til Perth igar, jag och Silje hade tankt oss en lugn hemma spa kvall i och med att det blev en del dricking de andra dagarna. Det andrades dock snabbt da Ollies bror hade fodelsedagsfest som vi fick bli med pa! Vi tog 'party' baten ut till en vingard for buffe och fri dricka och akte sedan in till city for party, kanonkvall! Vin-turen till Margarets river var helt topp, fredagen borjade vi med forsta vinsmaking kl 10 och vi var fardig vid 4 tiden, da hade vi hunnit med 7 vingardar ett ostsmakeri och en chokladfabrik!
Imorgon ser jag fram emot en dag pa stranden, sedan har vi middagsbjudning har hemma och pa tisdag eller onsdag skall jag och Silje kanske till Rotnesst Island och tillbringa en natt dar, det ar tydligvis en fantastisk fin o sa det bli nice!
Jag slanger opp nagra bilder sa ni far se hur kul vi har det :p
Roadtrip!
Strand stopp
The gang
The crib
Tur vi at en massa innan vinsmakingen startade...!
Har har det vart jul!
Vi at lunch pa en av vingardarna
Noen smakade pa detta, inte jag dock..
Tipsy..
Fodelsedags fest!

Kommentarer
Postat av: Andreas R

Yuck! Larven så ikke digg ut!

2012-01-08 @ 11:39:26
URL: http://www.twitter.com/andoZo
Postat av: Ingrid Bergkvist

Ni ser ju ut att det jättebra! De är du väl förtjänt av.

2012-01-08 @ 12:32:23
Postat av: jeanette

Masse fine bilder:)

2012-01-19 @ 07:43:39
URL: http://jeanetteu.blogg.no/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0